2012年8月12日星期日

賭 仔 難 長 勝





賭 仔 難 長 勝 


老 友 Jacky 是 個 炒 鬼 , 在 3 月 份 , 竟 然 刷 新 了 炒 股 紀 錄 ﹕ 他 在 一 個 月 之 內 , 憑  2000 元 成 本 , 最 高 峰 時 贏 了 70 萬 元 , 而 且 有 單 為 證 。 大 家 以 為 我 的 炒 股 紀 錄 十 分 輝 煌 , 其 實 , 他 的 成 績 才 真 正 驕 人 呢 !

「 你 點 贏 咁 多  ? 」 我 問 ﹕ 「 光 哥 ( 按 ﹕ 他 的 經 紀 ) 畀 你 借 咁 多 咩 ? 」

「 日 日 T+1 , 或 T+2 , 交 收 前 沽 出 囉 ! 」

「 但 你 沒 有 說 4 月 份 的 成 績 。 」

「 那 還 用 說 , 當 然 是 輸 回 七 八 成 了 。 」 他 說 ﹕ 「 你 幾 時 見 過 賭 仔 會 長 勝 的 ? 」

雖 然 如 此 , 但 也 是 除 笨 有 精 。

先 贏 70 萬 最 終 輸 回 七 八 成

前 兩 天 去 了 海 名 軒 的 Messina 吃 晚 飯 , 當 時 還 在 試 業 , 發 現 那 裏 的 格 局 很 像 住 客 會 所 , 唔 通 咁 識 善 用 地 方 , 連 汁 都 舔 埋 ? 真 唔 夠 他 做 生 意 。 不 過 , 全 海 景 格 局 , 地 方 闊 落 , 都 坐 得 幾 舒 服 , 因 為 是 住 客 會 所 , 仲 有 點 homely feel 。

Lady GaGa 演 唱 會 , 等 到 趴 街 , 足 足 一 個 小 時 又 十 分 鐘 後 , 她 才 出 場 。 如 果 不 是 西 人 , 而 是 唐 人 歌 手 , 早 就 割  兼 叫 回 水 了 。 不 過 港 人 崇 洋 , 沒 有 辦 法 。 我 卻 只 能 叫 回 水 ( 真 的 叫 了 ) , 不 能 割  , 因 為 是 企 位 。

感 覺 是 ﹕ 歌 正 景 好 衣 服 靚 , 但 我 受 不 了 。 由 於 音 響 太 好 了 , 鼓 聲 像 鐵 槌 一 樣 , 敲 擊 我 的 心 臟 。 我 聽 不 了 幾 首 歌 , 便 逃 跑 了 。 這 好 比 魚 翅 鮑 魚 , 一 齊 上 桌 , 膩 死 了 。

又 ﹕ 我 的 幾 個 朋 友 都 看 了 , 沒 有 一 個 可 以 看 完 全 場 。

周 顯 

沒有留言: